Participarea la Targul de turism- februarie 2017

In luna aprilie, s-a desfasurat la Bucuresti expozitia Nutraceutica dedicata unei vieti sanatoase, la
care au fost prezente si oferte balneare; de mare interes s-a bucurat conferinta de prezentare a
potentialului statiunii Herculane, desfasurata in cadrul seriei “Herculane – mai mult decat apa”; au
fost prezenti reprezentanti media, specialisti din tara si din strainatate, care au apreciat atat
diversitatea ofertelor cat si investitiile realizate, care incearca sa schimbe favorabil imaginea
statiunii; felicitari organizatorilor!
La incheierea seriei de manifestari expozitionale, sintetizand participarile membrilor la expozitiile
de la Tel-Aviv, Moscova, Viena, Budapesta, Berlin, Chisinau, ca si la targurile interne de la
Coinstanta, Timisoara, Brasov si Cluj, se poate afirma ca s-a constatat o crestere importanta a
participarilor cu programe balneare si de spa; contactele avute si actiunile organizate in cadrul
standurilor au facilitat cunoasterea potentialului si stabilirea de noi contacte cu firme din tarile
respective in scopul trimiterii de turisti in statiunile balneare romanesti.
 
LA editia din februarie 2017 de la Romexpo, a Targului de Turism al Romaniei,ca  la fiecare
editie, OPTBRa fost prezent cu un stand comun al membrilor sai, de aproape 200 mp, la care au
participat Baile Felix, Govora, Calimanesti-Caciulata, Sovata Tusnad,Brasov, Covasna, Slanic
Moldova, Buzias, Poiana Campina.Vizitatorii au putut sa vada noutatile din statiuni si sa consulte
noile oferte pentru sezonul 2017;
In ziua de 17 februarie, OPTBR  a organizat impreuna cu Fundatia Amfiteatru si Asociatia de
Turism Medical un seminar pe tema TURISM SI SANATATE; au fost  invitati reprezentanti ai
autoritatilor centrale si locale, ai asociatiilor de turism si indeosebi ai agentiilor de turism; Expund
potentialul si ofertele lor Buzias, Eforie Nord-hotel Europa, Sanatoriul Techirghiol, hotelurile
Afrodita si Diana din Baile Herculane; una din prezentari s-a referit la segmentul SPA, informand
despre oportunitatile unui segment in mare ascensiune, spa-urile si programele de wellnes,
alaturi de firme cu profil de turism medical.
Cu prilejul Seminarului a fost anuntata si prelungirea Campaniei de oferte speciale balneo pana
la 30 iunie a.c.
La aceasta campanie s-au inscris peste 20 de statiuni si aproape 40 de hoteluri din toate
statiunile balneare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *